×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

شنبه 28 مهر 1403

توسعه زیرساخت های ورزشی در سنندج

رییس شورای شهر سنندج گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی در سنندج حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی است

توسعه زیرساخت های ورزشی در سنندج

  • 1401/12/23 - 13:35
  • - تعداد بازدید: 1231
  • - تعداد بازدیدکننده: 1222
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z2k
رییس شورای اسلامی شهر سنندج:

توسعه زیرساخت های ورزشی در سنندج حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی است

رییس شورای شهر سنندج گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی در سنندج حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی است

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، فرهاد میمنت‌آبادی در اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی محلات شهر سنندج اظهار کرد: اقدامات شهرداری سنندج در دو حوزه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی طی سال جاری قابل تقدیر بوده است.

وی تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی در همه ابعاد زندگی مردم نقش دارد و اجرای این وظایف متعدد است که زمینه تحقق شهر آباد و شهروندان سالم و شاد را فراهم می‌سازد.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و ورزشی محلات شهرداری سنندج با حضور 600 نفر برگزار شد، گفت: ایجاد شعف و شادابی در جامعه، تقویت استعدادهای ورزشی، فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه سلامتی در جامعه از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره بوده است.

رئیس شورای شهر سنندج افزود: اگرچه براساس ماموریت و وظایف تعریف شده، تقویت ورزش‌های همگانی هم یکی از رسالت‌های شهرداری است اما شهرداری و اعضای شورای شهر سنندج در این دوره از ورزش قهرمانی هم غافل نبوده و در حد وسع و توان از هیئت‌های ورزشی و قهرمانان صاحب مدال، حمایت کرده است.

وی به اهمیت توسعه ورزش‌های همگانی در جامعه گریزی زد و گفت: همه آحاد جامعه در حوزه ترویج فرهنگ ورزش همگانی مسئول هستیم و در راستای رفع مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد تلاش کنیم.

میمنت‌آبادی با بیان اینکه جامعه امروز ما به واسطه سبک زندگی و نوع تغذیه بیش از پیش نیاز به توسعه فرهنگ ورزش دارد، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش در سطح شهر بهره بگیریم و هر کس در حد توان به رونق این حوزه کمک کند.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: مشکلات متعددی در زمینه زیرساخت‌های ورزشی در مرکز استان وجود داریم و امکانات موجود پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست در حالیکه شهروندان فهیم و ورزش‌دوست سنندج سزاوار خدمات بیشتر در این حوزه هستند.

وی با بیان اینکه کردستان و خاصتا شهر سنندج کانون و محل تربیت ورزشکاران قهرمانی است که برای این استان و کشور نام‌آور بوده‌اند، گفت: ضمن حفظ این جایگاه قهرمانی باید سعی کنیم زمینه تقویت آن را بیش از پیش در جامعه به ویژه در بین نسل جوان فراهم سازیم.

رئیس شورای شهر سنندج افزود: تقویت امکانات و زیرساخت‌های ورزشی نیاز به حمایت بخش خصوصی دارد و شورا و شهرداری سنندج هم تمام قد از سرمایه‌گذارانی که در این حوزه ورود پیدا می کنند حمایت خواهد کرد.

 انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری
  • کد خبر : 116
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب